Skip to main content
Сервісний Центр

Директор сервісного центру

By 17.01.202316 Лютого, 2024No Comments

Ми у Цитрусі завжди говоримо: «Яскраво жити не заборониш».

Виглядай — як хочеш, думай — про все на світі, роби — те, що до душі, і працюй — у Цитрусі.

У нас діє лише одне правило: відрізнятись дозволено!

Запрошуємо в нашу команду Директора сервісного центру

З нами ти отримаєш:

  • Цікаву та активну роботу в яскравій команді
  • Можливість впливати на свій дохід: ставка + KPI
  • Всі умови для професійного і кар’єрного розвитку
  • Можливість працювати з цікавим та унікальним товаром, який можна тестувати
  • Офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний

З нами ти будеш:

  • Організовувати роботу сервісного центру;
  • Організовувати навчання та заходи щодо мотивації та розвитку персоналу;
  • Контролювати виконання планів та стандартів обслуговування клієнтів;
  • Контролювати виконання плану продажу;
  • Вести адміністративну роботу (звіти, обліки СЦ, графіки роботи працівників, моніторинг та аналіз діяльності конкурентів);
  • Контролювати введення касової дисципліни та інвентаризацій сервісного центру;
  • Вести комунікацію за офісом.

Приєднуйся до нас, якщо:

  • Ти яскрава і активна особистість
  • Маєш успішний Досвід роботи на посаді директора сервісного центру або адміністратором не менше 1-го року
  • У твоєму серці любов до людей, електроніки і ґаджетів
  • За плечима маєш успішний досвід роботи з продажу та ведення касової дісципліни
  • У тебе є вища освіта (бажано)

Цитрус. Відрізнятись роботою!