Skip to main content
Офіс

Бухгалтер з розрахунку заробітної платні

By 17.10.202327 Грудня, 2023No Comments

Ми у Цитрусі завжди говоримо: «Яскраво жити не заборониш».

Виглядай — як хочеш, думай — про все на світі, роби — те, що до душі, і працюй — у Цитрусі.

У нас діє лише одне правило: відрізнятись дозволено!

У зв`язку з реформуванням відділу обліку роздробу запрошуємо фахівця на посаду Бухгалтер з розрахунку заробітної платні.

Функціональні обов’язки:

Нарахування та виплата авансу та заробітної плати співробітникам всієї групи компаній.
Нарахування відпусток, лікарняних листів.
Підготовка, формування та надання всіх видів звітності, пов’язаних з ФОП у фіскальні органи, управління статистики.
Створення заявок на перерахування коштів із виплати ЗП, податків із ЗП, інші виплати.
Підготовка та надання документації із заробітної плати при всіх видах перевірок, пов’язаних з оподаткуванням підприємства.
Консультація з контролювальними органами щодо коректного та своєчасного відображення операцій із ЗП.
Взаємодія з відділом кадрів, IT відділом.
Звірка розрахунків з бюджетом за допомогою електронного кабінету.

Вимоги до посади:

Досвід роботи бухгалтером від 2 років;
Знання та досвід роботи з 1С8.3 обов’язково;
Досвідчений користувач ПК, MS Office, Google таблиць;
Досвід роботи з програмою Бітрікс та електронними поштами (буде плюсом)
Самостійність і відповідальність за результат;
Уважність та стресостійкість;
Комунікаційність та лояльність.

З нами ти отримаєш:

Цікаву та динамічну роботу в сильній і яскравій команді;
Амбіційні проєкти та різноманітні інструменти, які дають можливість реалізувати себе і втілити в життя найкрутіші ідеї;
Корпоративний транспорт, психолог.
Корпоративні знижки на лінійку товару компанії;
Компенсація профільного навчання, знижки від партнерів;
Офіційне працевлаштування, оплачувана відпустка та лікарняний, додатковий вихідний день у день народження.
Графік: офіс 5/2 з 9−18

Цитрус. Відрізнятись роботою!